Veelgestelde vragen
Voor een snel antwoord!
Inklapbare content
Wat zijn jullie levertijden en verzendmethoden?
Wat zijn jullie levertijden en verzendmethoden?
We streven ernaar een zo groot en breed mogelijk assortiment op voorraad te houden om bestelde artikelen zo spoedig mogelijk uit te leveren. In de meeste gevallen bedraagt de levertijd 1 werkdag. In sommige gevallen kan de levering langer duren in verband met de afhankelijkheid van de levertijden van onze leveranciers. Als een artikel niet leverbaar is krijg je hier binnen een dag bericht van.
Wij streven ernaar zoveel mogelijk te versturen met PostNL. Hierbij geldt in de regel: op werkdagen voor 22:00 besteld is morgen in huis, Mits anders vermeld op de productpagina of bij het afrekenen.
Gratis bestelling boven de €150?
Gratis bestelling boven de €150?
Een bestelling in Nederland en België wordt al vanaf €150 gratis aan je verzonden. Bij bestellingen onder de €150 betaal je de aangegeven verzendkosten die je worden meegedeeld op de afrekenpagina. Mocht het voorkomen dat een bestelling in delen verstuurd wordt dan worden hier geen extra verzendkosten voor gerekend.
Disclaimer:
- U dient gratis verzending zelf te selecteren bij de afrekenpagina.
- Gratis verzending geldt niet voor bepaalde producten die in de aanbieding zijn en producten waarvan dit wordt aangegeven op de product pagina.
Hoe volg ik mijn pakket? (Track & Trace)
Hoe volg ik mijn pakket? (Track & Trace)
Zodra uw zending bij het sorteercentrum aankomt ontvangt u automatisch een e-mail met een link om uw bestelling te volgen.
Mijn bestelling is vertraagd!
Mijn bestelling is vertraagd!
Uw bestelling wordt doorgaans binnen 3 dagen verstuurd met PostNL. In uitzonderlijke gevallen doet PostNL in plaats van 24 uur enkele dagen over de bezorging van een bestelling. Heeft u uw bestelling 3 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via mail of het contactformulier. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we u vriendelijk om altijd het ordernummer van de bestelling te vermelden.
Wat als ik een verkeerd adres heb opgegeven?
Wat als ik een verkeerd adres heb opgegeven?
Als de bestelling nog niet verstuurd is, kunnen wij in veel gevallen het adres voor je wijzigen. Neem dus snel contact op met onze Klantenservice. Dit is niet mogelijk voor een bestelling die betaald wordt via achteraf betalen (Klarna), omdat de check die Klarna uitvoert gebaseerd is op de ingevulde adresgegevens. In dat geval adviseren we je een nieuwe bestelling te plaatsen en de vorige order via onze Klantenservice te laten annuleren.